خدمات جعبه سازی گلبرگ باکس

  • مقوا ایندربرد: مقوا ایندربرد برای بسته بندی محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و مورد تایید وزارت بهداشت است. از موارد استفاده از این نوع مقوا می توان به رنگ مو و کاور دور قوطی های کنسروهای غذایی اشاره کرد.
  • مقواگلاسه: این نوع مقوا مانند مقوای ایندربرد سفید بوده ولی براقیت بیشتری نسبت به آن دارد. سطح صاف و صیقلی سبب میگردد که جوهر به خوبی در سطح آن پخش شده و کیفیت چاپ بالا برود. مقوا گلاسه نیز مانند ایندربرد در بسته بندی محصولات بهداشتی به کار برده می شود.
  • مقوا پشت طوسی: مقوا پشت طوسی بیشترین کاربرد را در بین مقواها دارد. دلیل اسم گذاری این مقوا طوسی بودن پشت آن می باشد. برای کارخانه های یراق آلات پرفروش از مقوا پشت طوسی استفاده می شود. در برخی از موارد لازم است که این مقوا به همراه کارتن لمینت استفاده شود، زیرا وزن زیادی دارد و به این صورت ضخامت، قدرت و استحکام مورد نیاز آن تامین می شود. در ساخت پک های هدیه مانند ست کیف و کمربند و موارد دیگر نیز این مدل مقوا کاربرد دارد.

طراحی و چاپ جعبه سازی

یکی از مهم ترین قسمت های بسته بندی، تولید کارتن و جعبه سازی، طراحی و چاپ آن می باشد. در قسمت طراحی جعبه ابعاد و طرح کلی آن مشخص می شود، که برای بسته بندی بسیار مهم است. ولی برای جذب مشتری طرح چاپ شده بر روی جعبه  دارای اهمیت می باشد. به عنوان مثال طراحی و چاپ جعبه های صنعتی با پوشاک متفاوت می باشد زیرا درصنایعی مانند پوشاک ظاهر جعبه از دید مشتری مهم بوده و یکی از ارکان مهم بازاریابی محسوب می شود.