ویژگی های یک ماسک مو قیمت مناسب

در حال حاضر برند های مختلفی در حال تولید ماسک مو  برای انواع مو هستند. بسیاری از این برندها از قیمت بالایی برخوردارند؛ اما آنچه مهم می باشد، کیفیت محصول است. ارزش و قیمت ماسک مو را در بازار، کیفیت آن مشخص می کند. موارد بسیاری باعث متغییر بودن قیمت انواع ماسک مو می شود که در ادامه بعضی از این موارد و ویژگی ها را برایتان بازگو می کنیم.

بهترین ماسک مو باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • مرطوب کننده: ماسک مو قیمت مناسب باید باعث افزایش رطوبت و نرمی موهای شما شود. برای این کار می‌توانید از مواد مرطوب کننده مانند روغن کرچک، آووکادو، موم عسل و پروتئین های مو استفاده کنید.
  • تقویت کننده: ماسک مو باید به موهای شما کمک کند تا قوی ‌تر شوند و در برابر آسیب ‌های محیطی مانند آفتاب، آب و همچنین استفاده از محصولات شیمیایی مقاومت کنند. برای این کار می ‌توانید ازمحصولاتی حاوی آرگان، روغن نارگیل و بیوتین استفاده کنید.
  • مغذی: در زمان خرید ماسک مو باید توجه کنید که محصول حاوی مواد مغذی برای موهای شما باشد. برای مثال، محصولاتی که حاوی ویتامین E، آهن، روی و روغن جوجوبا هستند، به موهای شما کمک می‌ کنند تا سالم‌ تر و قوی ‌تر شوند.
  • قابلیت جذب: یکی دیگر از ویژگی های یک ماسک مو قیمت مناسب سرعت جذب آن است. ماسک مو باید به سرعت جذب شود و بدون ایجاد سنگینی و چربی در موها باقی بماند. برای این کار می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که به راحتی جذب شوند و به موهای شما حس نرمی و لطافت بدهند.
  • بدون مواد شیمیایی مضر: این محصول باید بدون مواد شیمیایی مضر بوده و برای موهای شما ایمن باشد. بهتر است از برندهایی که حاوی مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی هستند، استفاده کنید تا به موهایتان آسیبی وارد نشود.

 

خرید ماسک موی کراتینه

در موهای ما پروتئین کراتین وجود دارد، ماسک موی کراتینه فاقد سولفات موها را لطیف، نرم و صاف می کند و موجب افزایش رطوبت‌رسانی به موها، تثبیت شدن موهای رنگ شده و تقویت موهای آسیب دیده و وز می شود. ماسک مو کراتینه ترمیم کننده فوق قوی است. توجه داشته باشید که قیمت ماسک مو کراتینه با توجه به برند و سایز آن متفاوت است. معمولا قیمت بهترین ماسک مو بر اساس مواد مغذی به کار رفته در آن محاسبه می شود. موادی که علاوه بر تقویت و تغذیه موها به حالت دهی و ضخامت آن نیز کمک  می کند.

توجه داشته باشید که خرید اینترنتی ماسک مو که حاوی کراتین میکرونیزه است، فورا جذب ساقه مو می شود و موهای آسیب دیده را ترمیم، تقویت، آبرسانی می کند. این نوع ماسک مو مقاومت اولیه و طبیعی موها را بازگردانده و موها را احیا و حتی آبرسانی می کند و جلوه ای شاداب، لطیف و مقاوم به موهایتان می بخشد.

طریقه مصرف آن بستگی به نوع برند و کارایی آن دارد ولی معمولا به این صورت است که هفته ای یک تا دو بار مقداری از محصول را بر روی موهای مرطوب پخش کنید، ماساژ دهید و پس از 5 تا 15 دقیقه کاملا آبکشی نمایید. با خرید عمده ماسک مو کراتینه، موهایی درخشان تر، ضخیم تر، قوی‌تر و سالم‌تر را به خود هدیه دهید.