x تبلیغات
mgbacklink

خرید وی پی اس

 سرورهای مجازی پرسرعت ایران جهت استفاده در بسیاری از امور پردازشی و فعالیت های اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد ، همچنین با استفاده از سرورهای مجازی و منابع اختصاصی یکی از مطمئن ترین و قوی ترین راه های میزبانی وب سایت در اختیار شما قرار می گیرد. ما با بهره گیری از بروزترین و قدرتمندترین سخت افزارهای موجود و اختصاص منابع سرور به صورت Dedicate جهت راه اندازی سرور مجازی (VPS) شما در کنارتان هستیم. استفاده از هارد های SSD ،NVMe، طراحی و معماری اصولی RAID جهت افزایش سرعت، استفاده از منابع کاملاً اختصاصی، پشتیبانی لحظه ای با کمک تیم اختصاصی VPS و … تنها بخش کوچکی از خدمات سرور کلیک در ارئه سرورهای مجازی پر سرعت می باشد. خرید وی پی اس انتخاب خوبی است. 

قیمت سرور

 قیمت سرور با توجه به عومل مختلفی تعیین می شود. 

در صورتی که می خواهید سرور فیزیکی داشته باشید باید فضای مناسب برای این سرورها را در اختیار داشته باشید. طبیعتا برای کسب و کار‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستند خرید سرور فیزیکی مناسب نیست. بنابراین به شما پیشنهاد می شود که به اجاره کردن سرور روی فضای ابری بپردازید. این سرورها برای کسب و کارهای نوپا مناسب است. تنها نکته در زمان خرید سرور برای سایت به صورت مجازی، هزینه نگهداری ماهانه است که هر چه میزان داده ها بیشتر شود هزینه نگهداری نیز افزایش می یابد.

برای خرید سرور، باید انتخاب کنیم که سرور پیش ساخته خرید کنیم یا سرور خام که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. خرید یک سرور پیش ساخته مزایایی مانند نرم‌افزار‌های پیش فرض، گارانتی، پشتیبانی و حتی برند مد نظر را دارد. در مقابل ساخت یک سرور و  سر هم کردن آن، به شما قدرت مانور بیشتری در تجهیز کردن و انتخاب سخت افزارهای آن می دهد.

قیمت نرم افزار CRM

 قیمت نرم افزار CRM

خرید سرور hp

خرید سرور hp

خرید وی پی اس

کارخانه کارتن سازی

 

خرید ویپ دیجی کالا

 خرید ویپ دیجی کالا 

جعبه چوبی

خرید تسمه تایم

 
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد